Terenski preizkus: PV moduli

Primerjava v resničnem svetu med enojnimi, poli, PERC in dvojnimi PV moduli.

Skupni izkoristek sončne energije: --
S
Skupni izkoristek sončne energije: --
S
Skupni izkoristek sončne energije: --
S
Skupni izkoristek sončne energije: --
S
Skupni izkoristek sončne energije: --
E
Skupni izkoristek sončne energije: --
W
Romunija
--
--
Datum namestitve: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Obsevanje

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 15/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9025 kWh
Split-cell: 9400 kWh
Poly: 9008 kWh
Perc: 9358 kWh

CAN-bus Temp. Sensor

CAN-bus Temp. Sensor je temperaturni sensor za akumulator za povečanje moči razpona DC/DC pretvornika in je nujna dodatna oprema, ko je DC/DC pretvornik za povečanje moči priključen na LFP litijev akumulator.

Zaznavanje temperature je potrebno, ko se LFP litijevi akumulatorji polnijo pri nizkih temperaturah. Ko se temperatura akumulatorja spusti pod 5 stopinj, se mora polnilni tok do litijevega akumulatorja zmanjšati in polnilni tok se mora ustaviti, ko se temperatura spusti pod ničlo.

Za ta postopek poskrbi CAN-bus Temp. Sensor. Meri temperaturo litijevega akumulatorja in jo pošlje v DC/DC pretvornik za povečanje moči. DC/DC pretvornik za povečanje moči bo zmanjšal ali ustavil polnjenje, ko bo temperatura prenizka.

Poleg tega je mogoče CAN-bus Temp. Sensor povezati tudi s terminalom senzorja temperature v napravi Multi ali Quattro, tako lahko Multi ali Quattro zmanjšata ali ustavita polnjenje, ko je temperatura akumulatorja prenizka.

Prenosi

Poiščite v bližini prodajalca Victron Energy

Poiščite prodajalca